A marketing fővárosa lett Siófok (mmonline.hu)

Nyolc kategóriában is Gyémánt minősítést szerzett Siófok az Országos Városmarketing pályázaton, így a sok elismerés összegzéseként elnyerte az idei évben a Marketing Fővárosa címet.

A díjat a Magyar Marketing Szövetség hirdette meg azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a települések fejlesztésében egyre fontosabbá váló marketing tevékenységre, illetve hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, elismerje, díjazza a szakmailag legjobb megoldásokat.

Siófok számára 2018 egy nagyon különleges év, hiszen idén ünnepli várossá avatásának 50. évfordulóját, a jubileumi évben ígyennél szebb elismerést nem is kaphatott volna a város. A nyolc most elismert pályamű között a tavalyi rendezvények marketing kommunikációját értékelték, mint a Bor és Kenyér Ünnepe, vagy Borpart és Fröccs Feszt, illetve a Halfesztivál. Nemcsak rendezvények, hanem például a város arculatát is jutalmazták, amelynek az Ezerarcú Siófok nevet adták. Elismerésben részesült a Farsangi Toros Party, és az igen népszerűnek számító civil programok, mint a Nyúlfutam és a Mikulás futás kommunikációja. Utóbbi a Vigyázz, kész, sport – Siófok célba ér nevet viselte. Gyémánt díjat adtak a város külső és belső kommunikációs megoldásaira is.

„Nagyon nagy megtiszteltetés volt átvenni a Marketing Fővárosa díjat Siófok város részére, hiszen ezzel elértük a célunkat, tudatos és egységes marketing kommunikációval, melyet a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület a Siófoki Önkormányzattal szorosan együttműködve végez a városok versenyében egy előkelő helyre pozicionáltuk Siófokot. Bizonyítottuk, hogy valóban „Itt kezdődik a Balaton”!” – nyilatkozta Stadler-Szentpéteri Ildikó a Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület vezetője.