Új kampányt indított a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (MTI)

Elindult a Palackposta 2020, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) és az Agrármarketing Centrum (AMC) közös borpromóciós kampánya. A kezdeményezés az online termelői borrendelést népszerűsíti a fogyasztók felé. 

A borok értékesítéséhez új megközelítésre és alternatív platformok bevonására van szükség, mivel a kijárási korlátozás betartása mellett a fogyasztóknak is nehezebb biztonságosan hozzájutni a kívánt termékekhez – közölte a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa.  A bor esetében az online vásárlás mindeddig kevésbé volt elterjedt a fogyasztók körében, ezt kívánja ellensúlyozni a két szervezet.

A „Nem kell kimenned! Borod a borászatból jön” szlogennel futó Palackposta 2020 kampánnyal törekszenek arra, hogy ösztönözzék a fogyasztókat arra, hogy közvetlenül a hazai termelőktől rendeljenek bort, akik továbbra is a legjobb minőségről gondoskodnak és házhoz is szállítják a rendelt tételeket.

A www.palackposta2020.hu weboldalon kereshető a házhozszállítást vállaló termelők listája – tette hozzá a HNT.