Őszi kampányt indított Siófok (hellosiofok.hu)

A Magyar Turisztikai Ügynökség augusztus végén indította útjára országos forgalomélénkítő, illetve a Balaton régiót népszerűsítő kampányát, mely a tó környékének négy évszakosságát helyezi előtérbe. A siófoki marketingkommunikációért felelős Siófoki Fürdőegylet és Tourinform iroda szakmai csapata szeptember elején szintén elindította őszi kampányát, melyben az egyik legfőbb szempont, hogy minél több helyi turisztikai szereplő részt vegyen a kezdeményezésekben.

A kampány részeként az aktív, a családos, a kulturális, a wellness- és a gasztro turizmus kerül előtérbe, melyek többek között olyan élményekben kapnak szerepet, mint az iroda által szervezett szeptember végi kerékpáros gasztrotúra (Party a Szőlőben!), a kalandos siófoki kincskereső játék (Siófoki Kincsvadászat – Kalandra hív a város!), vagy a nyári álomnyaralás nyereményjáték őszi folytatása (Őszi Barangolások Siófokon!) – írja a hellosiofok.hu.

Az őszi kommunikációs kampány középpontjában álló élményígéretek főként az online közösségi felületeken jelennek meg képi, videós és szöveges formában, melyeket fizetett hirdetések támogatnak. Az Ezerarcú Siófok rovat interjúi pedig ismét kiegészülnek videós tartalmakkal, melyek szintén a kiemelt turisztikai termékek köré épülve mutatják majd be a város gazdag kínálatát a belföldi közönségnek.

A Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület és Tourinform iroda saját felmérést végzett szállásadó partnerei körében, hogy megtudja, hogyan alakulnak szeptember-októberi időszakra nézve a foglalások Siófokon. A megkérdezettek között 3-4 csillagos szállodák, panziók, illetve magán- és egyéb szálláshelyek is voltak, akik természetesen sorra számoltak be a külföldi vendégfoglalások teljes lemondásáról. A beutazási korlátozásokra való várható reakció mellett a szállodai rendezvények lemondása és a csoportok visszamondásai is jellemzőek, amelyek egyébként nagy telítettséget biztosítottak a szállodák számára az őszi szezonokban is. A nyári vendégösszetételt tekintve 70-95% között alakultak a belföldiek által a megkérdezett szállodákban eltöltött vendégéjszaka számok.