Megkezdődött a 172. balatoni hajózási szezon (fotók)

Hagyományok szerint idén is húsvét nagyszombaton indult a hivatalos személyhajózási szezon a Balatonon, mely alkalomból a BAHART sajtótájékoztatón mutatta be idei fejlesztéseit és terveit. A társaság szolgáltatásait változatlan árakon, színvonalas ügyfélkiszolgálás mellett vehetik igénybe az utasok – írja a hirbalaton.hu-nak eljuttatott közleményében a Balatoni Hajózási Zrt.

Húsvét nagyszombaton a Balatoni Hajózási Zrt. különleges helyszínen tartotta szezonkezdő sajtótájékoztatóját, melyre a 2018-as szezon első menetrendi hajóútján került sor Siófok és Balatonfüred között. Az út során bemutatta a társaság idei gazdasági tervszámait és újdonságait, élőben hívták telefonon a hajózási szezonnal egyidőben induló új BAHART Ügyfélközpontot, valamint ünnepélyesen aláírták a Vodafone – BAHART stratégiai partneri együttműködést.

Az eseményen Kollár József a BAHART vezérigazgatója kiemelte: „A BAHART az elmúlt két kiemelkedően sikeres szezont követően 2018-ban is számos újdonsággal várja a hajózni és kikapcsolódni vágyókat a Balatonon, ráadásul mindezt a komp és személyhajó szolgáltatások esetében változatlan díjakon.

” A Balatoni Hajózási Zrt. középtávú stratégiájának egyik hangsúlyos alappillére az „ügyfélközpontúság fejlesztése”. Ez magában foglalja az ügyfélkapcsolatok erősítését, a szolgáltatásminőség javítását. Az elmúlt két év során a Társaság számos fejlesztést valósított meg a célkitűzés érdekében. A teljesség igénye nélkül említhető: a BAHART imázs- és arculatfrissítő kampánya, az utastájékoztatás és kommunikáció intenzitásának növelése, az online hajózási lehetőség kereső modullal ellátott honlap kialakítása vagy a hajózáshoz kapcsolódó szolgáltatástartalom bővítése.

A résztvevők a Siófokról közlekedő hajó érkezése alkalmából rendezett ünnepségen a 172. balatoni hajózási idény első napján a balatonfüredi hajóállomáson 2018. március 31-én.  MTI Fotó: Máthé Zoltán

A stratégia megvalósításában a BAHART újabb mérföldkőhöz érkezett. A társaság a tavalyi hajózási szezon zárását követően átvilágította az ügyfélkiszolgálással, különös tekintettel a telefonos ügyfélkezeléssel kapcsolatos gyakorlatát. Ennek során figyelembe vették a korábbi ügyfélelégedettségi mérések is. A szervezet korszerűsítéséről szóló döntés után kialakították a BAHART Ügyfélközpontját, mely a három alaptevékenységi üzletág (személyhajózás, kompközlekedés, vitorláskikötői szolgáltatások) kiszolgálását látja el a jövőben a különböző ügyintézési csatornákon.

Domján Tamás körzeti állomásfőnök (b) fogadja Kollár Józsefet, a Balatoni Hajózási Zrt. vezérigazgatóját (j2) a Siófokról közlekedő első hajó érkezése alkalmából rendezett ünnepségen a 172. balatoni hajózási idény kezdetén a balatonfüredi hajóállomáson 2018. március 31-én. MTI Fotó: Máthé Zoltán

„2018. március 31-étől – a 172. hajózási szezon első napjától – üzemel a BAHART INFO Vonal a 84 / 310 050 telefonszámon. Az élőszavas hívásfogadási időszakokat a hajózási szezonokhoz igazította a BAHART, és javítja a telefonos rendelkezésre állást, valamint üzemidőn kívül is biztosít meghallgatható tájékoztatásokat. Foglaltság esetén visszahívást is lehet majd kérni – adott tájékoztatást Dónucz László értékesítési és forgalmi igazgató. Október 1-jétől a vitorláshely bérlőkkel történő telefonos kapcsolattartás is a BAHART INFO Vonalon zajlik majd.

„A BAHART egy olyan virtuális call centert kapott, amely technikailag korlátlan mennyiségű hívást képes kezelni, menürendszere pedig gyorsan a megfelelő munkatárshoz irányítja a betelefonálót. A jövőben akár videóbeszélgetéssel, chatfunkciókkal vagy sms értesítéssel is bővíthető a rendszer, utóbbi különösen hasznos lehet, ha rendkívüli időjárás miatt gyorsan kell menetrendváltozásról értesíteni az utasokat.” – mondta Horváth Gergely, a call center megoldást szolgáltató Calgo cég vezetője.

Kollár József vezérigazgató kiemelte, számos újdonsággal, akcióval és kedvezménnyel várják az érdeklődőket, melyekről folyamatos a tájékoztatás honlapjukon és a közösségi csatornákon. A menetrendi és komphajózás mellett az idén is megtalálhatók lesznek a nyári időszakban a programhajók között a népszerű Varázshajók 10 kikötőből, Bulihajók szerte a Balaton körül, sétahajók tavasztól őszig.

Az idei évben a Vodafone Magyarország Zrt. is a BAHART kommunikációs partnerei sorába lépett, a balatoni térségben a szolgáltató hálózatfejlesztéseinek köszönhetően idén nyáron már az egész tó körül elérhetővé válik a 4G+ hálózat.

A sajtóeseményen beszámolt a társaság arról is, hogy lezárult a nevezés az idén 2018. június 9-10-én megrendezendő Nemzeti Regatta Magyarország Településeinek Vitorlásfesztiváljára. Ebben az évben már 52 települési csapatot látnak vendégül a főszervezők az idén várossá válásának 50. évfordulóját ünneplő, és az esemény főtámogatójaként közreműködő Sófokon.