Koronavírus: szünetel a személyes ügyintézés E.ON-nál és a DRV-nél

Hétfőtől március 22-ig felfüggeszti a személyes ügyintézést, és digitális platformokon – online, telefonon, illetve e-mailben – várja a megkereséseket a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH), és az E.ON Hungária Csoport – tudatták közleményeikben. Március 8-tól bezárják a DRV ügyfélszolgálati irodáját, ügyfélszolgálati fiókirodáit és információs pontjait.

Az E.ON vállalatcsoport arra kéri ügyfeleit, hogy aki teheti, mobilapplikáción keresztül adja meg a mérőóra állását. A vállalat szakemberei a következő napokban egyesével felülvizsgálják és csökkentik a korábban tervezett, áramszünettel járó hálózati beavatkozásokat. A társaság kiemelt figyelmet fordít az oltópontok áramellátásának folyamatos biztosítására – emelték ki a közleményben.

A DRV honlapján közölte: bezárjuk a Társaság ügyfélszolgálati irodáját, ügyfélszolgálati fiókirodáit és információs pontjait. Kérik, további rendelkezésig az ingyenesen hívható 06-80/240-240-es telefonszámon, az ugyfelszolgalat@drv.hu e-mail-címen, vagy a www.drv.hu honlapon elérhető online ügyfélszolgálaton keresztül intézzék ügyeiket.

További tudnivalók:

  • Április 30-ig kizárólag a korábban már leegyeztetett időpontokkal rendelkező felhasználóknál végzik el  a mellékmérő-cseréket és a plombálásokat, új időpont egyeztetésére azonban csak májustól lesz lehetőség.
  • Április 30-ig felfüggesztik a társasházi mellékvízmérő-leolvasásokat, a felhasználók diktálással tudják az óraállásaikat rögzíttetni.
  • Külső laborvizsgálatokra vonatkozóan március 31-ig nem fogadnak új megrendeléseket, csak a már megrendelt vizsgálatokat végzik el.
  • Április 30-ig szüneteltetik a személyes közműegyeztetéseket.
  • Április 30-ig a kivizsgálási tevékenységet is szüneteltetik azokban az esetekben, ahol a feladat elvégzéséhez az ingatlanok területén belül, zárt térben kellene dolgozniuk.

A MEKH tájékoztatása szerint az előre fizetős mérővel rendelkező ügyfelek villanyszámlájuk egyenlegét továbbra is feltölthetik az élelmiszerboltokban és az újságosoknál. A MEKH arra kéri a fogyasztókat, hogy a várhatóan megnövekvő telefonos forgalomra tekintettel az ügyfélszolgálatokat csak sürgős és valóban fontos esetekben hívják, és lehetőség szerint használják a szolgáltatók online felületeit.