Két imázsfilmmel elstartolt az MTÜ őszi kampánya (turizmus.com)

A belföldi élmények nem érnek véget a nyárral, érdemes folytatni a kalandozást itthon ősszel is, hiszen Magyarország turisztikai kínálata a főszezont követően is számos lehetőséggel várja az utazókat – ezzel az üzenettel indított belföldi forgalomélénkítő kampányt az MTÜ.

A Magyar Turisztikai Ügynökség célja a kampánnyal az, hogy az őszi élményeket népszerűsítve segítse a turisztikai szezon meghosszabbítását. A kampánysorozat a Balaton őszi turisztikai kínálatának bemutatásával kezdődött, ezzel párhuzamosan indult el mostani kampány, melyben két film is készült a különböző érdeklődésű utazóknak – tájékoztatta az MTÜ a turizmus.com-ot.

Az egyik film Magyarország aktív turisztikai élménylehetőségeit és egyedi természet közeli csodáit mutatja meg.

A másik film pedig a városi programokat, az épített örökséget és a Magyarország kulturális kincseit népszerűsíti.  Az MTÜ a filmek és a klasszikus hirdetések mellett média-együttműködések és közösségi média aktivitások segítségével is közvetíti az üzenetet. Az Ügynökség a korábbi belföldi kampányokhoz hasonlóan most is együttműködik azon szálláshelyekkel, vendéglátó egységekkel, borászatokkal, fürdőkkel, illetve egyéb turisztikai szolgáltatókkal és attrakciókkal, amelyek az őszi időszakban kedvezményes ajánlatokat kínálnak a látogatóknak.

A kampányhoz csatlakozó szolgáltatók 2020. szeptember 9. és október 15. között „Magyarország ősszel is vár!” néven hoznak létre speciális ajánlatot.