A szállodaipar rendkívül munkaerőigényes ágazat, így minden digitális fejlesztés, megoldás segíthet enyhíteni a kollégák terhén. A gyenesdiási, 4 csillagos Wellness Hotel Katalin saját fejlesztésű szoftverekkel reagált az üzemeltetési nehézségekre, ezért elnyerte az Év Szállodája zsűrijének Innovációs különdíját.
A Szövetség 2013-ban azzal a céllal hívta életre a pályázatot, hogy a szektor kiemelkedő szállodáit példaképként állítsa az iparág elé és a vendégek figyelmét is felhívja a magas minőségű szolgáltatásokat kínáló hotelekre. A szállodákat nem csak a kínálati színvonaluk szempontjából értékelte a zsűri, hanem a pályázatban bemutatott példaértékű személyzeti politika, az üzemeltetést segítő innovatív fejlesztések, a kidolgozott, a szálloda minden munkavállalóját érintő CSR stratégia, illetve a versenytársakhoz viszonyított piaci teljesítmény is figyelembevételre került.
A Szállodaszövetség által felkért szakmai zsűri tagjai Juszkó Anita, a Four Points by Sheraton Kecskemét igazgatója, Szerdi Zsuzsanna, a Hotel Lycium**** Debrecen igazgatója, Schmidt Ferenc, a Crocus Gere Bor Hotel & Resort szállodavezetője, Fazekas Tamás, az Anantara, New York Palace Hotel igazgatója, illetve dr. Szauter István, a Frivex Consulting ügyvezetője voltak – írja a turizmusonline.hu.