Együnk jót, tegyünk jót – újraindul a #jótettem kampány

A Magyar Turisztikai Ügynökség ismét meghirdeti a #jótettem kezdeményezést, amellyel most, a koronavírus-járvány második hullámában a kormányzati intézkedések, adó és járulékkedvezmények mellett marketingkommunikációs eszközökkel is segítséget nyújt a nehéz helyzetbe került vendéglátóhelyeknek. Az MTÜ ismét arra ösztönzi az embereket, hogy aki teheti, rendeljen házhoz, vagy kérjen elvitelre kedvenc étterme, kávézója, cukrászdája kínálatából, hiszen rendelésünkkel most nem csak jót ehetünk, hanem jót is tehetünk.

Ahogyan a tavaszi járványhelyzet idején, úgy sajnos most is olyan korlátozásokat kellett bevezetni a második hullám megfékezése és az emberek egészségének védelme érdekében. Ezek nagyban érintik a gasztronómiai és a vendéglátó szektor működését is. November 11-től az éttermek vendéget nem fogadhatnak, vendég csak az étel elvitele céljából tartózkodhat az étteremben.

A kormány ennek a szektornak is segítséget nyújt, az éttermeknek nem kell járulékot fizetniük a dolgozóik után a következő 30 napra azzal a feltétellel, hogy munkavállalóikat nem bocsájtják el és megkapják a fizetésüket. Házhozszállításra viszont továbbra is van lehetőség, melynek adminisztratív terheit a kormány csökkenti, és a taxisok is bevonhatóak e feladat ellátásába. Ami az éttermeknek fényt jelent az alagút végén, az a vendégeknek is vigaszul szolgál, hiszen senkinek sem kell lemondania kedvenc ízeiről, és ugyanazt a minőséget élvezheti biztonságban az otthonában, vagy a munkahelyén, mint, amit az étterem falai közt megszokott – olvasható a Magyar Turisztikai Ügynökség honlapján.

A #jótettem kezdeményezés keretében tavasszal az MTÜ sikerrel népszerűsítette a vendéglátóhelyek házhozszállítás és ételrendelés szolgáltatásait, amellyel számos étterem boldogulásához járult hozzá. A cél és az üzenet most sem változott: együnk jót és tegyünk jót!

Támogassuk a kedvelt vendéglátókat, ismerjünk meg házhozszállítás útján új ízeket. Fogjunk össze ismét az egyik legnehezebb helyzetben lévő iparág dolgozóinak érdekében. A közösségi médiában pedig mindenki megoszthatja azt az élményt, hogy nem csak jót enni remek érzés, de még nagyszerűbb jót is tenni: ehhez elég csak megosztani egy képet a rendelt ételről a #jótettem hashtag használatával, amivel másokat is arra buzdíthatunk, hogy csatlakozzanak az összefogáshoz – írja az Ügynökség.