Balatonfüredé az idei Városmarketing gyémánt védjegy

A Balatonfüredi Turisztikai Egyesület pályázata elnyerte az idei évben a Magyar Marketing Szövetség szakmai elismerését, a „Városmarketing gyémánt 2019 ” védjegyet – tudatta közösségi oldalán az Egyesület. 

A Balatonfüredi Turisztikai Egyesület városmárka, városimázs-építő nem marketing tevékenységek, értékek kategóriában adta be pályázatát.  A pályázati időszakban a szakmai zsűri értékelése szerint az egyesület színvonalas városmarketing tevékenységet végzett – olvasható a Balatonfüredi Turisztikai Egyesület Facebook oldalára feltöltött oklevélen.

Az Országos Városmarketing Díj célja, hogy a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet. Emellett a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, segítse a tapasztalatcserét, s benne a városok vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.
A „Marketing fővárosa 2019 ” és a „ Marketingaktív megye 2019 ” címet az a település, illetve megye nyeri el, melynek szervezetei, marketing-projektjei sikeres tevékenységükkel a legtöbb „Városmarketing gyémántot” gyűjtötték. A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing gyémánttal, a szakmai kiválóság védjegyének odaítélésével.