A Visit Hungary nyári belföldi kampánya – plusz éjszaka ajándékba

A Visit Hungary stratégiájában idén kiemelt figyelem jut a belföldi turizmus élénkítésének. A hazai nyár mindig többet ad” szlogenű nyári promóciója május 26. és június 31. között zajlik. A kampányban, amihez közel félezer szálláshely csatlakozott, 3 vagy több éjszakás foglalások esetében +1 éjszaka ajándékba jár a vendégnek. Az akcióban résztvevők ajánlatait a csodasmagyarország.hu oldalon lehet elérni.

 

Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója beszélt erről a MSZÉSZ LXI. közgyűlésén – a turizmus.com híradása szerint. Az idei év első negyedévében a vendégek száma 8,4 százalékkal, a szállásdíj-bevételek pedig 14,4 százalékkal emelkedtek az előző év azonos időszakához képest.

Beszélt arról, hogy a stratégiai tervezés alapja a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) által biztosított adattömeg, ennek alapján jelenleg 96 százalékos pontossággal képesek előre jelezni a következő havi vendégszámokat, amire marketingtevékenységüket is építik.
Tevékenységükben 2025-ben kiemelt figyelmet kap a belföldi turizmus élénkítése – hangzott el. Ennek eleme volt az év eleji SZÉP-kártya-kampány, ezt követte egy tavaszi, külpiaci mid-haul és long-haul kampány, most pedig ráfordulnak a célegyenesre a belföldi nyári kampánnyal.

 

Az új kampányról

Az országos belföldi marketingkampány részeként május 26-án  elindult „A hazai nyár mindig többet ad” szlogenű promóció, amelynek célja a nyár első felében a foglalási kedv élénkítése mellett a tartózkodási idő növelése is. A kampány célcsoportja a fiatalok és a családok, akiket arra ösztönöznek, hogy a nyári kikapcsolódásukat Magyarországon töltsék.

A kampány különlegessége, hogy a szálláshelyek 3 vagy több éjszakás foglalások esetében +1 éjszakát ajándékba adnak. Több mint 470 szolgáltató csatlakozott partnerként ehhez az akcióhoz, ajánlataikat a csodasmagyarország.hu oldalon lehet elérni, amelyen beépített keresőmotor segíti a tájékozódást.

Az őszre is készülnek annak érdekében, hogy idén is növekedési tendenciát mutasson fel a magyar turizmus – sorolta Csendes Olivér.