2019-ben is Siófok nyerte el a a Marketing Fővárosa címet a Magyar Marketing Szövetség Országos Városmarketing pályázatán. A pályázat célja, hogy felhívja a figyelmet a városmarketing és marketingkommunikáció fontosságára a települések életében, ezzel hozzájáruljon a szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, és elismerje az országban kivitelezett legjobb szakmai megoldásokat.
Az idei évben 123 pályázati anyag érkezett a Magyar Marketing Szövetség szakmai zsűrije elé, melyből a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület és Tourinform Iroda csapata 12 pályázattal Gyémánt minősítést szerzett Siófok városának – adta hírül a turizmus.com. Ezzel – amellett, hogy 2018 után 2019-ben is Siófok nyerte el a Marketing Fővárosa címet –, az 5 éves összesítő gyémántranglistán az előkelő 2. helyre is felkerült a város.
A 12 nyertes pályázat a különleges, 2018-as jubileumi év marketingkommunikációs tevékenységét részletezte. Az elismert pályaművek között volt a III. Húsvéti Nyuladalom, az októberi Halfesztivál, a novemberi Libadalom, a Városnap és a Siófok50 Születésnapi Party, valamint a Balatoni Hajózási Zrt. nagysikerű és színvonalas eseménye, a Nemzeti Regatta rendezvények marketingkommunikációja. A Siófok50 – Itt kezdődik a Balaton!külső kommunikációs megoldás és a Siófok50 jubileumi arculat is 1-1 gyémánttal gazdagította Siófok városát.
A Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület belső kommunikációs megoldásait valamint arculatának megújítását is városmarketing gyémánttal értékelte a zsűri. A városfejlesztési projektek marketing programja kategóriában gyémánt minősítést szerzett a Siófoki Jégkikötő – Téli varázslat a parton marketingkommunikációs kampánya is, a városmárka, városimázs építő nem-marketing teljesítmények között pedig a Siófok, Kálmán Imre otthona és a Gasztrofarsang – Busók a jégen!című pályázatokat is gyémánttal ismerték el – számolt be összeállításában a turizmus.com.