A 2019-es fesztiválszezonban is meghirdeti jótékonysági akcióját az Út a Mosolyért Alapítvány. A Telekom VOLT, a Balaton Sound, a Sziget és a Strand fesztivál látogatói az #együttazautistákért hashtaggel oszthatják meg képeiket, a MOL felajánlásának köszönhetően pedig minden egyes feltöltött kép után 500 Ft adományban részesül az alapítvány.
Az Út a Mosolyért az első Autista Krízisház és Oktatási Központ létrehozására fordítja az így befolyó összeget – írja a kreativ.hu. A központban szakszerű és hatékony segítséget tudnak majd nyújtani a súlyos autizmussal élő személyeknek és családjaiknak, valamint tanulási, tapasztalatszerzési lehetőséget biztosítanak a szakemberek számára, a Heim Pál Gyermekkórház, az Autisták Országos Szövetsége és az Autizmus Általános Iskola munkatársainak szakmai közreműködésével.
A fesztiválokon hostesseket és a nagyméretű fényképkereteket kell keresni, az #együttazautistákért hashtaget használó képfeltöltők között pedig nyereményeket sorsolnak ki.
Az autizmussal élő emberek sok odafigyelést és törődést igényelnek, speciális élethelyzetüket leginkább a fiatalok érthetik meg, hiszen ők alkotják a társadalom legnyitottabb csoportját – mondta Szijjártó-Nagy Szilvia, a kiemelten közhasznú Út a Mosolyért Alapítvány elnöke. Hozzátette: ezért is számítanak tehát rájuk, hogy idén a fesztiválozás egyszerre szóljon a szórakozásról és a jótékonykodásról.