Ne szálljunk ki a kompon az autóból – ezt kéri a Balatoni Hajózási Zrt.

A Balatoni Hajózási Zrt. összeállította pandémiás megelőző intézkedési tervét. Ennek megfelelően folyamatosan tájékoztatják saját munkatársaikat és az utazóközönséget is a tudnivalókról, teendőkről. Pénztáraikban és a helyszíni hirdető tábláikon több nyelven is elérhető a járvánnyal kapcsolatos hivatalos kormányzati tájékoztató anyag.

Az intézkedési terv rögzíti a Társaság által kidolgozott reagálási tervet a pandémia megelőzésére, a pandémia következményeinek csökkentésére – áll a BAHART honlapján megjelent közleményben.

„A Balaton két partja közötti, komppal történő utazás egy közlekedési formának minősül. Ebből kifolyólag jelenleg még nincsen a kormányzati rendelkezésekben ehhez kapcsolódó kifejezetten nevesített olyan kötelezettségünk, ami korlátozást jelentene a szolgáltatás biztosításában és igénybevételében.

Szem előtt tartva az utazóközönségünk, valamint kollégáink egészségének védelmét, a járványügyi kockázat csökkentésének érdekében kérjük, hogy a kompot igénybe vevő utasaink utazásuk alatt lehetőség szerint ne szálljanak ki gépjárműveikből. Egyúttal kérjük utasaink közreműködését a tekintetben, hogy a jegyek kiváltásakor éljenek a bankkártyás fizetés lehetőségével, a készpénzhasználat mellőzése érdekében.” – hívja fel a figyelmet a társaság.

Fentiek mellett fokozott fertőtlenítési szabályokat vezettek be, fertőtlenítő kézmosók kihelyezésével a pénztáros munkatársak számára, valamint a kompok illemhelyiségeiben is.

Közlik továbbá, hogy mindannyiunk egészségének megőrzése érdekében a BAHART Ügyfélközpontban a személyes ügyfélfogadás átmenetileg szünetel. Kérik az utazóközönséget, hogy az ügyintézésben a telefonos és az e-mailes kommunikációt válasszák.

„Munkatársaink továbbra is elérhetők a 06 84 310 050-es telefonszámon, illetve az ugyfelszolgalat@bahart.hu és a marina@bahart.hu e-mail címen.” – zárul a közlemény.