Nagy sikernek örvend a balatoni biokocsma, de ideje változtatni (promotions.hu)

Tudjátok mi az, hogy Biokocsma? Vagy el tudjátok képzelni, hogy létezik egy tej, ami valójában nem is tej, csak egy felvizezett olaj, ami nagyon hasonlít a tejre, és jóval olcsóbban lehet eladni, mint a növényi italokat vagy a 1,5 százalékos tehéntejet? – teszi fel a kérdést cikkében a promotions.hu. Az a közös bennük, hogy mindkét italban, hogy magyar találmányok, és mindkettőt a vasárnap visszatért Cápák között-ben mutatták be.

Érdekes elnevezés a Biokocsma, hiszen semmi köze sincs az alkoholhoz, viszont elég finom és egészséges ahhoz, hogy rácuppanjon mindenki a Balaton-felvidéken, ugyanis a Biokocsma sokáig csak a káptalantóti piacon volt elérhető. Viszont olyan sikere volt, hogy az egyetemista Járányi-Tóth Barnabás el is ment a Cápák között-be, hogy népszerűsítse a zöld turmixokat és smoothie-kat kínáló guruló buszt, ami a piac egyik ikonikus standjává vált.

A vállalkozó – akinek szülei gyógynövényekkel foglalkozó cégük kapcsán korábban már jártak a Cápák közöttben – tervei szerint több hasonló kisbusszal fedné le az országot, amelyhez 20 millió forint befektetést kért. Az italok igencsak megosztották a Cápákat, akik közül Lakatos István bizonyult a leglelkesebbnek.

A további részletekről itt lehet olvasni.