Tudjátok mi az, hogy Biokocsma? Vagy el tudjátok képzelni, hogy létezik egy tej, ami valójában nem is tej, csak egy felvizezett olaj, ami nagyon hasonlít a tejre, és jóval olcsóbban lehet eladni, mint a növényi italokat vagy a 1,5 százalékos tehéntejet? – teszi fel a kérdést cikkében a promotions.hu. Az a közös bennük, hogy mindkét italban, hogy magyar találmányok, és mindkettőt a vasárnap visszatért Cápák között-ben mutatták be.
Érdekes elnevezés a Biokocsma, hiszen semmi köze sincs az alkoholhoz, viszont elég finom és egészséges ahhoz, hogy rácuppanjon mindenki a Balaton-felvidéken, ugyanis a Biokocsma sokáig csak a káptalantóti piacon volt elérhető. Viszont olyan sikere volt, hogy az egyetemista Járányi-Tóth Barnabás el is ment a Cápák között-be, hogy népszerűsítse a zöld turmixokat és smoothie-kat kínáló guruló buszt, ami a piac egyik ikonikus standjává vált.
A vállalkozó – akinek szülei gyógynövényekkel foglalkozó cégük kapcsán korábban már jártak a Cápák közöttben – tervei szerint több hasonló kisbusszal fedné le az országot, amelyhez 20 millió forint befektetést kért. Az italok igencsak megosztották a Cápákat, akik közül Lakatos István bizonyult a leglelkesebbnek.
A további részletekről itt lehet olvasni.