Madárrajjal ütközött a dortmundi gép, a cseregépre fél napot kellett várni a negyvenfokos utasváróban. A Wizz Air elnézést kér – olvasható az RTL Klub internetes oldalán.
Felháborodott olvasói levelet kaptunk csütörtökön nap közben a Wizz Air légitársaság egyik utasától. A neve elhallgatását kérő nő arról számolt be, hogy a Hévíz-Dortmund járatnak augusztus 18-án reggel 10 óra 25-kor kellett volna indulnia, de valami technikai ok miatt a járat nem szállt fel, és az utasok órák óta várnak a gép indulására, hiába.
A terminálban jelenleg 35 fokos hőség van. Egy darab italkupont kaptunk reggel óta. Kétóránként változik az indulás időpontja. Felháborító. A gép két perccel ezelőtt elment az utasok nélkül” – írta kora délutáni levelében az utas.
Pénteken sikerült telefonon beszélni a levélíróval, aki bővebben is beszámolt a kellemetlen reptéri élményeiről. Mint mondta, az indulás menetrend szerinti időpontja előtt közölték a várakozó utasokkal, hogy technikai probléma miatt két és fél óra késéssel indul a gép.
A további részletek itt találhatók.