Marketing gyémánt díjat kapott Hévíz (zaol.hu)

A Magyar Marketing Szövetség 2017. évi Országos Városmarketing Díj elnevezésű pályázatán elismerte a zalai fürdőváros, Hévíz szakmai munkáját.

 A Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. a német nyelvterületen végzett PR akcióinak bemutatásával pályázott a szakmai elismerésre. A pályázatban bemutatták a német, osztrák és svájci célpiacokon végzett kommunikáció célját, célcsoportjait, a megvalósított akciókat online és offline területeken, valamint az ezáltal elért eredményeket.

A hévíziek külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában ezzel érdemelték ki a szakmai zsűri elismerését, és a „Városmarketing gyémánt díjat”.

Horváth Orsolyától, a társaság ügyvezető igazgatójától megtudtuk: a harmadik alkalommal meghirdetett pályázaton először indult Hévíz.

– Pályázatunkban arra törekedtünk, hogy átfogó képet adjunk a német nyelvterületeken végzett munkánkról, beleértve a PR ügynökségi együttműködéseinket, valamint a Google AdWords kampányainkat – mondta el Horváth Orsolya. – A tények és a konkrét eredmények bemutatására fókuszáltunk, mert fontos számunkra a mérhetőség és az eredmények folyamatos nyomon követése.

Az ügyvezetőtől megtudtuk még, hogy a társaság marketing kommunikációja német területen 65.670.620 példányszámos megjelenést generált Hévíz városának. Tanulmányút után összesen 2.669.165 példányszámban jelent meg Hévíz. A sajtótájékoztatókon részt vevő újságírók összesen 9.551.711 példányszámban írtak a városról.

Személyesen, tanulmányút, illetve sajtótájékoztató során több mint 200 újságíróval vették fel a kapcsolatot. A Google AdWords kampányuknak köszönhetően Németországban, Ausztriában és Svájcban a search, display, remarketing, mobil és YouTube hirdetések során összesen 21.539.093 megjelenés és 76.344 átkattintás valósult meg.

Horváth Orsolya hozzátette, hogy a díj a teljes városmarketing csapat érdeme, minden munkatársuk számára elismerést és plusz lendületet ad a további munkához.