Gyenesdiás: “A vendégek nem vágynak luxusra”

A Gyenesdiási Turisztikai Egyesület év elején kutatást végzett a partnerség jegyében az egyesület munkájáról, a nyugat-balatoni üdülőfalu turizmusáról. A több mint 100 fős tagságból 58-an vettek részt a kutatásban (42 szállásadó,16 szolgáltató). A válaszadók 69%-a több mint 16 éve foglalkozik turizmussal, de akadnak többen is, akik csak pár éve „csöppentek bele” a szakmába. Válaszaik szintén nagyon fontosak, hiszen tőlük friss szemléletű gondolatokhoz jutott az egyesület.

A több mint 100 fős tagságból 58-an vettek részt a kutatásban (42 szállásadó,16 szolgáltató). A válaszadók 69%-a több mint 16 éve foglalkozik turizmussal, de akadnak többen is, akik csak pár éve „csöppentek bele” a szakmába. Válaszaik szintén nagyon fontosak, hiszen tőlük friss szemléletű gondolatokhoz jutott az egyesület.

Az egyesület munkájával elégedett a tagság. Tudják, hogy a turisztikai egyesület jelentősége és erőssége a partnerségben, az érdekképviseletben, a folyamatos információadásban, tájékoztatásban és segítségnyújtásban, a települési marketing feladatok ellátásában, a helyi turisztikai kiadványok biztosításában rejlik.

Megfogalmazódott az is, hogy az egyesület igazán sikeres működéséhez minden tagnak, szolgáltatónak is hozzá kell tenni a „magáét”.

Az idei év tennivalóit partnereik elvárásainak megfelelően, a felmérés eredményét, építő gondolataikat figyelembe véve alakítják, így a felmerült igényeknek megfelelően:

  • a tavaszra tervezett belső study tour – a garantált programhelyszíneink jobb megismerésére, a tapasztalatok felfrissítésére -, mely a kialakult járványügyi helyzet miatt elhalasztásra került, ősszel, vagy jövő tavasszal kerül megrendezésre;
  • több kötetlen baráti találkozót terveznek a kapcsolatok erősítése érdekében;
  • aktívabb kommunikáció az egyesület erősségeiről, értékeiről a még nem tag szolgáltatók bevonzása érdekében.