Építik a Balaton borbrandjét

Április 18-án lesz a legújabb BalatonBorok budapesti bemutatója, ahol a 24 új évjáratú (2016-os) borok mellett kínálnak majd pár gondolatot a Budapest és Balaton brandek összehangolási lehetőségeiről is, a témát kiemelten kezelő új országmarketingben – tájékoztatták a szervezők a hirbalaton.hu-t.

 

A fővárosi Gozsdu udvarba szervezett rendezvényt a főpolgármester-helyettes nyitja meg, majd a BalatonBorokhoz falatokat komponált Costes Downtown tulajdonosa, Gerendai Károly tart beszédet. A Margaret Island frontembere, a Balaton iránt elkötelezett Lábas Viktória pedig dalban mondja el, milyen üzenete van a közérthető hagyományoknak, hogyan jön össze a népdal a popzenével, ahogy a BalatonBor brand is a régiós hagyományokra és a modern „előadásmódra” épül.

A sajtórendezvény célja, hogy ne csak az új évjárat 24 borából adjanak kóstolót a BalatonBorok készítői, hanem a résztvevők ízelítőt is kapjanak az itthon még szokatlannak mondható régiómarketingből, régiós identitásból és – kultúrából is – fogalmazott Kardos Gábor, a Balatoni Kör szóvivője.

borászok