Díjazták a siófoki áruházat (sonline.hu)

StarStore 2020 díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország siófoki áruházát diszkont kategóriában, amelyet az FMCG piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencián ismertettek és mutattak be az FMCG piac jelenlévő szereplőinek.

 

A zsűri értékelte többek között az áruházak külső és belső dizájnját, a széles árukínálatot, a célcsoportnak megfelelő értékesítési koncepciót, valamint a kiszolgálás minőségét – írja a sonline.hu.

A versenyen olyan boltok indultak, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is. Fontos kritérium volt: a fizikai megjelenése is legyen az adott pályázatban szereplő értékesítési pontnak, vagyis csak webshoppal rendelkező egységek nem pályázhattak.

A díjátadón a nevezések mindegyikét képes bemutatón ismertették a szervezők, majd a kategóriák nyertesei átvették az okleveleket és a kiemelkedő teljesítményt szimbolizáló Hollóházi porcelán csillagokat.

A Lidl Magyarország siófoki áruházát 10 éve nyitotta meg, amely immár legnagyobb alapterületű áruháza. Az elmúlt évek során többlépcsős – az eladóteret, a raktárt és a parkolót is érintő – bővítés és felújítás történt, amelyek közül a legátfogóbb korszerűsítési projektre idén februárban került sor.