A belföldi turizmus élénküléséért kampányol a Szallas.hu

Május 14-én elstartolt a Szallas.hu nagy nyári kampánya, melynek fő céljai a hazai turizmus fellendítése, a szállásfoglaló oldal iránti bizalom további építése és az élményturizmus népszerűsítése. A spotok főszereplője a tavalyi abszurd helyzetből már jól ismert Darabos család. Az eddigi legerőteljesebb aktivitás kampányüzenetei visszaköszönnek tévés, rádiós, online és print felületeken is. 

Visszatér a képernyőkre a Darabos család, akik már tavaly bebizonyították, hogy ha a Szallas.hu partnereinél foglalunk szállást, ott minden ígéret, még a legabszurdabb is valósággá válik. Az „Úgy is lett” koncepció folytatásaként elkészülő idei kampány stratégiájának középpontjában a belföldi élményturizmus népszerűsítése áll, kiegészülve egy egyedi elemmel, a Szallas.hu kedvezménykuponokkal. A hitelesség erősítéseként a spotokban valós, direkt desztinációkat ajánlanak a legnépszerűbb kedvezménykuponok bemutatásával.

„Egyedüli módon a Szallas.hu biztosít kedvezménykuponokat a belföldi foglalások mellé az úti cél és annak környékén előforduló programokra, turisztikai attrakciókra – mondta Keresztes Nóra, a Szallas.hu marketing menedzsere. – Várakba, fürdőkbe, éttermekbe, múzeumokba, kalandparkokba és más látnivalókba nyújtunk kedvezményes belépést a foglalások mellé küldött kuponokkal. Ennek célja, hogy megnöveljük az utazással töltött időt, felhívjuk a figyelmet az aktív kikapcsolódásra a közelben lévő programkínálat révén, az utazók pedig jobban megismerjék Magyarország szépségeit, ami egyben a környék forgalmának élénküléséhez is nagyban hozzájárul.” A Szallas.hu nyári kampánya keretében az ország több mint 600 pontjára biztosítanak kedvezménykuponokat, és egy térséghez, foglaláshoz vagy szálláshelyhez átlagosan 25 kedvezménykupont ajánlanak a szállásfoglalók figyelmébe. „A Balatonnál például 47 kedvezménykupon jár a vendégeinknek, amit többek között strandoláshoz, hajózáshoz is felhasználhatnak– tette hozzá a szakember.

A tavaly bevezetett élményturizmust élénkítő szolgáltatás népszerű, az indulás óta 1 785 000 vouchert töltöttek le a szállásfoglalók. A június végéig futó kampány a cég életében a legerősebbnek bizonyul, melynek elemeivel többek között az RTL Klub, a Comedy Central közönsége, illetve a Nők Lapja olvasói és az internetezők is számos felületen találkozhatnak. Az üzenetek összesen több mint 2000 alkalommal a nagyobb rádiókban (Petőfi Rádió, Sláger Rádió) is felcsendülnek.

Az utazók és a szállásadók közötti bizalmat erősítő tavalyi kampány eredményessége egyértelművé tette, hogy a Szallas.hu reklámjaiban visszaköszönő abszurd, már-már groteszk humort idén sem hagyják el. „Ezúttal is bízunk a kampány sikerében, piacvezetőként pedig szeretnénk mindent megtenni azért, hogy a Szallas.hu ne csak elsődleges szállásfoglaló platformként segítse a belföldi turizmus növekedését, hanem a közkedvelt desztinációk további fejlesztéséhez is aktívan hozzájáruljon. A potenciált jól mutatja, hogy jelenleg közel 10 ezer belföldi szálláshely foglalható nálunk, globálisan pedig 175 országban vagyunk jelen több mint 192 000 szállással” – emelte ki Keresztes Nóra. A kampányt tovább erősítheti, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség is most kezdi a nyári kommunikációját, így együttesen nagyobb élénkítő hatást gyakorolhatnak a belföldi turizmusra.